wilt u ons bereiken?

Telefoon – Fax – E-mail

t +32 (0)9 269 10 69
f +32 (0)9⁠ ⁠223⁠ 00⁠ ⁠47

info@vsadvocaten.be

Post – Bezoek

Durmstraat 29
9030 Mariakerke

BTW BE0878⁠ 449⁠ 816

Wanneer?

Het advocatenkantoor is open van maandag tot vrijdag tussen 08u en 19u.

Afspraken maakt u via de personal assistants van de vennoten of advocaten. Afspraken vinden bij voorkeur plaats tussen 16u en 19, na de sluitingsuren van de rechtbanken.

Hoe u zich kunt voorbereiden?

Heeft u recht op rechtsbijstand?

Het kan dat uw verzekeraar de advocaatskosten draagt, dus u doet er goed aan op voorhand al even uw polis en waarborg van rechtsbijstand te controleren of om aan ons te vragen dat voor u te doen. U leest meer over rechtsbijstand op deze pagina.

Mailt u ons?

Vermeld dan zeker uw naam, familienaam en een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent. Schrijf er eventueel ook bij wanneer we u kunnen terugbellen. Weet dat een e-mail geen beginpunt kan zijn van een klantenrelatie tussen uzelf en één van onze advocaten. Juridisch advies volgt pas nadat we een overeenkomst gesloten hebben.

Vertrouwelijke informatie

Zet geen al te vertrouwelijke of gevoelige informatie in een mailbericht. Het kan dat wij een partij met tegengestelde belangen vertegenwoordigen.