wilt u ons bereiken?

Telefoon – Fax – E-mail

t +32 (0)9 269 10 69
f +32 (0)9⁠ ⁠223⁠ 00⁠ ⁠47

info@vsadvocaten.be

Post – Bezoek

Durmstraat 29
9030 Mariakerke

BTW BE0878⁠ 449⁠ 816

Wanneer?

Het advocatenkantoor is open van maandag tot vrijdag tussen 8u en 19u.

Hoe ons contacteren?

Als u reeds cliënt bent, neemt u telefonisch of per e-mail met ons contact op voor een afspraak.

Bent u nog geen cliënt, dan kan u ons telefonisch of per e-mail contacteren voor een intakegesprek, zodat we samen met u kunnen aftoetsen of we uw belangen kunnen verdedigen. Dit gebeurt op basis van meerdere criteria, zoals de waarde van het geschil, de ingeschatte kost, de draagkracht van de betrokken persoon, de kans op slagen, enzovoorts. Na de intake kan dan een eerste afspraak worden vastgelegd voor een grondig gesprek.

Hoe u zich kunt voorbereiden?

Heeft u recht op rechtsbijstand?

Het kan dat uw verzekeraar de advocatenkosten draagt, dus u doet er goed aan op voorhand al even uw polis en waarborg van rechtsbijstand te controleren of om aan ons te vragen dat voor u te doen. U leest meer over rechtsbijstand op deze pagina.

Mailt u ons?

Vermeld dan zeker uw naam, familienaam en een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent. Schrijf er eventueel ook bij wanneer we u kunnen terugbellen. Weet dat een e-mail geen beginpunt kan zijn van een klantenrelatie tussen uzelf en één van onze advocaten. Juridisch advies volgt pas nadat we een overeenkomst gesloten hebben.

Vertrouwelijke informatie

Zet geen al te vertrouwelijke of gevoelige informatie in een mailbericht. Het kan dat wij een partij met tegengestelde belangen vertegenwoordigen.